Subject: FW: Pärnu mnt 539_Kinnistu välise sidetrassi projekti kooskõlastamine
From: "Aare Saliste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:27:08 +0300

Tere

Palume kaasas oleva projekti läbivaatamist ja sobivusel kinnitamist.

Kinnistu mida trass hakkab teenindama on Pärnu mnt 539, Jälgimäe küla,
Saku vald.

Projekt on saanud trassivaldaja heakskiidu Telia poolt.

Lisana on kaasas trassi rajaja Connecto poolt tellitud liiklusskeem.

Kui on küsimusi, siis palun andke teada ja jääme ootama peatset
tagasisidet.

Lugupidamisega

Aare Saliste

Grand Ehitus

5156357

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.